Dobra sprzedaż jest kluczowym czynnikiem działalności większości przedsiębiorstw. Jest niezbędna dla rozwoju, umacniania pozycji rynkowej i stabilnego funkcjonowania. Sukces w tym względzie w znacznej mierze uzależniony jest od sił sprzedaży – od ich kompetencji, sprawności, wiedzy i umiejętności.

Wiedzę na temat najnowszych trendów, ciekawych i skutecznych rozwiązań, z powodzeniem pozyskać będzie można podczas VIII edycji Kongresu Sprzedaż, który wpisał się już na stałe w kalendarz profesjonalistów odpowiedzialnych za sprzedaż. Tegoroczne wydarzenie odbywać się będzie w dniach 4 – 6 kwietnia 2016 roku

Podczas pierwszego dnia Kongresu Sprzedaż (4 kwietnia 2016r.) organizatorzy – Nowoczesna Firma SA w partnerstwie z Sandler Training Polska przygotowała prawdziwą gratkę: CERTYFIKOWANE WARSZTATY DLA SPECJALISTÓW SPRZEDAŻY.

Uczestnicy warsztatów będą mieli niepowtarzalną szansę czerpania wiedzy w zakresie doskonalenia kompetencji sprzedażowych od najlepszych specjalistów z Sandler Training Polska: Marcin Kwiatkowski poprowadzi prelekcję „Dylemat cykora” – gdzie sprzedawcy tracą sprzedaż, Grzegorz Chojnacki opowie jak dotrzeć do motywacji zakupowej klienta, Michał Wójcik rozwieje wątpliwości  czy w relacjach sprzedaży powiedziano już wszystko. Blok warsztatowy zakończy wystąpienie Jacka Czarnowskiego pt.: Jak zbudować skuteczny plan zdobywania nowych klientów?

Warsztaty zakończy udział uczestników w dwóch wystąpieniach w ramach sesji plenarnej:
dr Huberta Malinowskiego - Sukces w sprzedaży dzięki inteligencji emocjonalnej oraz  Aleksandra Sienkiewicza – Nowa psychologia sprzedaży i budowanie relacji z klientem.

Udział w warsztatach uwieńczy wręczenie imiennych certyfikatów.

Więcej o warsztatach na stronie: kongressprzedaz.pl/spotkanie-sil-sprzedazy

Kongres Sprzedaż na FB: facebook.com/KongresSprzedaz

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców
  • Gdzie szukać inspiracji do udoskonalania swoich umiejętności storytellingowych?
  • Jak sprawić, aby klient coś sobie wyobraził?
  • Dlaczego niektóre historie przykuwają uwagę, a niektóre zostają zapomniane?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 65/2022

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA
Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.