Wyślij swoich handlowców na Zgrupowanie Asów Sprzedaży 2022 - wracamy stacjonarnie!

Przez dwa ostatnie lata, z powodu ograniczeń pandemicznych, spotykaliśmy się wyłącznie online. Z tym większą przyjemnością możemy zatem ogłosić, że tym razem spotkamy się stacjonarnie! Nie ukrywamy, że zarówno my, jak i nasi prelegenci, bardzo stęskniliśmy się za spotkaniami na żywo, niczym niezakłóconą możliwością interakcji, dyskusjami w przerwach pomiędzy wystąpieniami i nawiązywaniem nowych relacji.

Już 19 i 20 maja ponownie stanie się to możliwe, podczas najnowszej edycji Zgrupowania Asów Sprzedaży, które tym razem poświęcone będzie powodom, dla których handlowcy tracą sprzedaż, oraz rozwiązaniom tych problemów.

Specjalnie z myślą o spotkaniu stacjonarnym postanowiliśmy również wprowadzić nowość: sprzedażowe „ringi”, podczas których różni prelegenci podejdą do tego samego tematu i przedstawią odmienne punkty widzenia na konkretne zagadnienia, dzięki czemu możliwe będzie pokazanie większej liczby rozwiązań każdego problemu. Bardzo liczymy na Wasz aktywny udział w tych dyskusjach!

Nie zabraknie również czasu na klasyczne Q&A, które cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem podczas edycji online. Każdy z prelegentów będzie miał na nie zarezerwowany czas na gorąco, tuż po swoim wystąpieniu.

Uzupełnieniem konferencji będą warsztaty, realizowane online w poniedziałek, 23 maja. Warto z nich skorzystać, by pogłębić i przećwiczyć w praktyce nabytą podczas Zgrupowania wiedzę.


Co przygotowaliśmy dla uczestników wydarzenia?
19 - 20 maja 2022
  • Merytoryczne wystąpienia, podczas których doświadczeni trenerzy podzielą się z handlowcami swoimi sposobami na wejście na sprzedażowe podium.
  • Trzy „ringi”, podczas których prelegenci zmierzą się ze sobą na argumenty pomocne przy rozwiązaniu problemów, przed którymi staje każdy handlowiec
  • Sesje Q&A po każdym wystąpieniu, czyli czas na pytania od uczestników.
  • Przerwy kawowe i lunchowe, w czasie których przy kawie i pysznym ciastku można będzie nawiązać kontakty z innymi uczestnikami konferencji i prelegentami, wymienić doświadczenia i wizytówki.

Na zakończenie pierwszego dnia konferencji zapraszamy na bankiet. To idealna okazja do biznesowego networkingu po dwóch latach spotykania się wyłącznie online.

23 maja 2022

  • Trzy praktyczne warsztaty, podczas których handlowcy pogłębią i przećwiczą w praktyce wybrane zagadnienia poruszone przez prelegentów podczas dwóch pierwszych dni.

Czego NIE będzie na Zgrupowaniu?

  • Suchej teorii, bez poparcia przykładami z życia handlowca. Wiemy, że uczestnicy naszych wydarzeń pracują w sprzedaży i wiedza teoretyczna nie jest im obca, a na konferencję przyjeżdżają po ciekawe case studies i wymianę doświadczeń.
  • Rozwleczonych do maksimum historii z życia – ograniczamy czas pojedynczych wystąpień do 30 minut, tak by znalazło się w nich miejsce wyłącznie na konkrety.
  • Prelekcji będących mniej lub bardziej zakamuflowaną reklamą. Wiemy, że płacisz nam za merytorykę, a nie za udział w targach.
  • Specjalnych stref VIP – dla nas każdy uczestnik jest Very Important Person.

Program wydarzenia i zapisy: https://www.explanator.edu.pl/zgrupowanie.

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

E‑mail wciąż liderem wśród komunikacji marketingowej

E-mail wciąż liderem wśród komunikacji marketingowej

Dla zdecydowanej większości firm e-mail jest wciąż głównym kanałem komunikacji. Klienci oczekują spersonalizowanych wiadomości e-mailowych, a firmy coraz lepiej rozumieją potencjał marketing automation. Chociaż połowa z nich nie korzysta jeszcze z tego rozwiązania, to ma to w planach – wynika z 18. ogólnopolskiego badania wykorzystania poczty elektronicznej przeprowadzonego przez SARE z Digitree Group.

Czytaj więcej

W poszukiwaniu telebohaterów...

W poszukiwaniu telebohaterów...

To książka, której głównym celem jest zwiększyć pewność siebie sprzedawców telefonicznych, pomóc im ułożyć skuteczny schemat rozmowy telefonicznej, a co za tym idzie – wynieść wyniki na wyższy poziom.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.