XIII Targi eHandlu w Warszawie

Tekst otwarty nr 35/2017

W ciągu ostatnich 10 lat liczba e-sklepów w Polsce wzrosła z 3 do 20 tys. Obecnie e-commerce stanowi zaledwie 2,4 % całkowitej wartości sprzedaży - przewiduje się, że za 2 lata będzie to już 9%. Czy Twój e-sklep jest gotowy na tak dynamiczny rozwój? Już 8 listopada w Warszawie odbędą się XIII Targi eHandlu - największe spotkanie branży e-commerce w Polsce

XIII Targi eHandlu w Warszawie

Na hali EXPO XXI swoją ofertę zaprezentuje blisko 140 wystawców. Zakres ich usług jest bardzo szeroki - od firm kurierskich i logistycznych, przez oferujące rozwiązania SaaS, systemy CRM i ERP, płatności online, po agencje interaktywne.

Targi eHandlu to nie tylko doskonała okazja do zawierania nowych relacji biznesowych. Na 3 scenach w ciągu 7 godzin wystąpi aż 24 branżowych ekspertów. Podczas ich prelekcji będziecie mogli zgłębić najbardziej nurtujące Was tematy dotyczące e-commerce. Szczegółowa agenda wydarzenia dostępna tutaj: https://targiehandlu.pl/#agenda

  • Targi eHandlu to już ponad 6-letnia historia. Dwanaście poprzednich edycji pozwoliło nam stworzyć event oparty na potrzebach ludzi z branży e-commerce. Targi odbywają się w formulę “open space” - tradycyjne zabudowane boxy, zastąpiliśmy otwartymi stoiskami - tak, aby jak najbardziej ułatwić kontakt między wystawcą a zwiedzającym. Zapraszamy także do strefy networkingu - wygodne pufy i leżaki oraz pyszna, świeżo mielona kawa z pewnością uprzyjemnią rozmowy biznesowe. Jest to także świetne miejsce, aby na chwilę odpocząć od ekomersowego zgiełku. Chciałbym podkreślić, że udział w imprezie jest całkowicie darmowy - wystarczy wejść na naszą stronę i pobrać bezpłatny bilet. - mówi Roman Turaj, organizator Targów eHandlu.

Swoją obecność na targach potwierdziły już takie firmy jak Tpay.com, Trusted Shops, Proofly,io czy First Data Polska.

W imieniu całej redakcji zapraszamy do bezpłatnej rejestracji tutaj:

https://targiehandlu.pl/

Znajdziecie nas w PRESS CORNERZE - mamy dla Was darmowe egzemplarze magazynu “E-commerce & Digital Marketing”. Przygotowaliśmy dla Was także konkurs, w którym do zdobycia będzie dostęp online do naszego nowego czasopisma.

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców
  • Gdzie szukać inspiracji do udoskonalania swoich umiejętności storytellingowych?
  • Jak sprawić, aby klient coś sobie wyobraził?
  • Dlaczego niektóre historie przykuwają uwagę, a niektóre zostają zapomniane?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 65/2022

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA
Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.