Żeby wygrać batalię o uwagę, a ostatecznie także o portfel klienta, trzeba najpierw zwycięsko wyjść z szeregu potyczek. Nie jest to łatwa misja. Należy wybrać właściwą taktykę, zrekrutować swój sprzedażowy oddział i wyposażyć go w odpowiednie narzędzia oraz zadbać o morale.

Klienci nie są w tej walce bezbronni. Jak pokazują liczne badania, podczas pierwszego kontaktu z handlowcem często wiedzą o ofercie firmy tyle samo lub nawet więcej niż sprzedawca!

Może zatem zbliża się koniec ery handlowców – „uniwersalnych żołnierzy”, a nadchodzi czas na akcję „sił specjalnych”?

Jeżeli jesteś szefem sprzedaży i:

  • chcesz poznać rozstrzygnięcie dylematu: kto lepiej sprawdzi się w bitwie o współczesnego klienta – uniwersalny żołnierz czy wyspecjalizowana jednostka;
  • zastanawiasz się, która strategia będzie bardziej skuteczna: atak frontalny czy wojna podjazdowa;
  • zależy ci na poznaniu sprawdzonych sposobów na zrekrutowanie prawdziwego sprzedażowego „Terminatora”, który pozostanie wierny swojemu oddziałowi;
  • chcesz stać się dowódcą, z którego oddziału żaden żołnierz nie będzie próbował zdezerterować;
  • poszukujesz wiedzy na temat zasad wyboru najlepszego ekwipunku: sprzętu i amunicji;

nie może zabraknąć cię na jesiennym Poligonie Szefów Sprzedaży „5 kroków do zwycięstwa w bitwie o współczesnego klienta. Czy to już koniec ery «uniwersalnych żołnierzy»?”

Podczas dwóch konferencyjnych dni wypełnionych maksymalnie merytorycznymi wystąpieniami ekspertów-praktyków:

  • pokażemy, czego współcześni klienci oczekują od sprzedawców i czego sprzedawcy nie wiedzą o swoich klientach;
  • na podstawie wyników badań oraz w debacie eksperckiej spróbujemy rozstrzygnąć, który model pracy zespołu handlowego jest obecnie najbardziej skuteczny – „uniwersalny żołnierz” czy „agent do zadań specjalnych”;
  • podpowiemy, jak zrekrutować do swojego zespołu najlepszych sprzedażowych żołnierzy i jak być dowódcą, z oddziału którego nikt nie chce dezerterować;
  • wskażemy, jakimi metodami spośród dostępnych kanałów sprzedaży i dystrybucji oraz sposobów ustalania polityki cenowej wybrać te najbardziej efektywne dla różnych typów produktów/usług;
  • zasugerujemy, jak wygrywać w taktycznych rozgrywkach przy negocjacyjnym stole.

Więcej informacji: www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl

Zobacz również

Tekst otwarty nr 46/2019

Poligon Szefów Sprzedaży czeka na chętnych rekrutów!

SS_46_05.jpg

Praca menedżera sprzedaży to codzienna walka na wielu frontach. Bez dobrego przygotowania sztabowego trudno jednak liczyć na spektakularne efekty. Dokładny wywiad umożliwiający rozpoznanie sytuacji oraz uważna lektura raportów z pola bitwy o klienta są niezbędne do opracowania zwycięskiej strategii i taktyki. Bez lojalności i oddania podległych jednostek oraz udanych sojuszy z sieciami dystrybucyjnymi sprzedażowy plan ataku nie ma szans powodzenia.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 46/2019

Innowacyjnie o innowacjach

SS_46_04_1.jpg

Doświadczyłeś zmiany na własnej skórze? Szukałeś metody poradzenia sobie ze zmianami?

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 46/2019

Relacje, nie władza!

SS_46_04_2.jpg

Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz menedżerem, mówienie staje się twoją pracą i obowiązkiem, lecz mówienie ludziom, co mają robić, nie sprawdza się

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama