Żeby wygrać batalię o uwagę, a ostatecznie także o portfel klienta, trzeba najpierw zwycięsko wyjść z szeregu potyczek. Nie jest to łatwa misja. Należy wybrać właściwą taktykę, zrekrutować swój sprzedażowy oddział i wyposażyć go w odpowiednie narzędzia oraz zadbać o morale.

Klienci nie są w tej walce bezbronni. Jak pokazują liczne badania, podczas pierwszego kontaktu z handlowcem często wiedzą o ofercie firmy tyle samo lub nawet więcej niż sprzedawca!

Może zatem zbliża się koniec ery handlowców – „uniwersalnych żołnierzy”, a nadchodzi czas na akcję „sił specjalnych”?

Jeżeli jesteś szefem sprzedaży i:

  • chcesz poznać rozstrzygnięcie dylematu: kto lepiej sprawdzi się w bitwie o współczesnego klienta – uniwersalny żołnierz czy wyspecjalizowana jednostka;
  • zastanawiasz się, która strategia będzie bardziej skuteczna: atak frontalny czy wojna podjazdowa;
  • zależy ci na poznaniu sprawdzonych sposobów na zrekrutowanie prawdziwego sprzedażowego „Terminatora”, który pozostanie wierny swojemu oddziałowi;
  • chcesz stać się dowódcą, z którego oddziału żaden żołnierz nie będzie próbował zdezerterować;
  • poszukujesz wiedzy na temat zasad wyboru najlepszego ekwipunku: sprzętu i amunicji;

nie może zabraknąć cię na jesiennym Poligonie Szefów Sprzedaży „5 kroków do zwycięstwa w bitwie o współczesnego klienta. Czy to już koniec ery «uniwersalnych żołnierzy»?”

Podczas dwóch konferencyjnych dni wypełnionych maksymalnie merytorycznymi wystąpieniami ekspertów-praktyków:

  • pokażemy, czego współcześni klienci oczekują od sprzedawców i czego sprzedawcy nie wiedzą o swoich klientach;
  • na podstawie wyników badań oraz w debacie eksperckiej spróbujemy rozstrzygnąć, który model pracy zespołu handlowego jest obecnie najbardziej skuteczny – „uniwersalny żołnierz” czy „agent do zadań specjalnych”;
  • podpowiemy, jak zrekrutować do swojego zespołu najlepszych sprzedażowych żołnierzy i jak być dowódcą, z oddziału którego nikt nie chce dezerterować;
  • wskażemy, jakimi metodami spośród dostępnych kanałów sprzedaży i dystrybucji oraz sposobów ustalania polityki cenowej wybrać te najbardziej efektywne dla różnych typów produktów/usług;
  • zasugerujemy, jak wygrywać w taktycznych rozgrywkach przy negocjacyjnym stole.

Więcej informacji: www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców
  • Gdzie szukać inspiracji do udoskonalania swoich umiejętności storytellingowych?
  • Jak sprawić, aby klient coś sobie wyobraził?
  • Dlaczego niektóre historie przykuwają uwagę, a niektóre zostają zapomniane?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 65/2022

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA
Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.