Zapraszamy na Poligon Szefów Sprzedaży!

Open access no. 40/2018

Żeby wygrać batalię o uwagę, a ostatecznie także o portfel klienta, trzeba najpierw zwycięsko wyjść z szeregu potyczek. Nie jest to łatwa misja. Należy wybrać właściwą taktykę, zrekrutować swój sprzedażowy oddział i wyposażyć go w odpowiednie narzędzia oraz zadbać o morale.

Klienci nie są w tej walce bezbronni. Jak pokazują liczne badania, podczas pierwszego kontaktu z handlowcem często wiedzą o ofercie firmy tyle samo lub nawet więcej niż sprzedawca!

Może zatem zbliża się koniec ery handlowców – „uniwersalnych żołnierzy”, a nadchodzi czas na akcję „sił specjalnych”?

Jeżeli jesteś szefem sprzedaży i:

  • chcesz poznać rozstrzygnięcie dylematu: kto lepiej sprawdzi się w bitwie o współczesnego klienta – uniwersalny żołnierz czy wyspecjalizowana jednostka;
  • zastanawiasz się, która strategia będzie bardziej skuteczna: atak frontalny czy wojna podjazdowa;
  • zależy ci na poznaniu sprawdzonych sposobów na zrekrutowanie prawdziwego sprzedażowego „Terminatora”, który pozostanie wierny swojemu oddziałowi;
  • chcesz stać się dowódcą, z którego oddziału żaden żołnierz nie będzie próbował zdezerterować;
  • poszukujesz wiedzy na temat zasad wyboru najlepszego ekwipunku: sprzętu i amunicji;

nie może zabraknąć cię na jesiennym Poligonie Szefów Sprzedaży „5 kroków do zwycięstwa w bitwie o współczesnego klienta. Czy to już koniec ery «uniwersalnych żołnierzy»?”

Podczas dwóch konferencyjnych dni wypełnionych maksymalnie merytorycznymi wystąpieniami ekspertów-praktyków:

  • pokażemy, czego współcześni klienci oczekują od sprzedawców i czego sprzedawcy nie wiedzą o swoich klientach;
  • na podstawie wyników badań oraz w debacie eksperckiej spróbujemy rozstrzygnąć, który model pracy zespołu handlowego jest obecnie najbardziej skuteczny – „uniwersalny żołnierz” czy „agent do zadań specjalnych”;
  • podpowiemy, jak zrekrutować do swojego zespołu najlepszych sprzedażowych żołnierzy i jak być dowódcą, z oddziału którego nikt nie chce dezerterować;
  • wskażemy, jakimi metodami spośród dostępnych kanałów sprzedaży i dystrybucji oraz sposobów ustalania polityki cenowej wybrać te najbardziej efektywne dla różnych typów produktów/usług;
  • zasugerujemy, jak wygrywać w taktycznych rozgrywkach przy negocjacyjnym stole.

Więcej informacji: www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl

Also check

Sprawdzone sposoby, dzięki którym powiększysz swoje dochody

SS_45_4.jpg

Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, nie musisz czytać tej książki. Jeżeli jednak uważasz, że odpowiadasz za swoje życie, i chcesz osiągać ambitne cele, dzięki książce Nawyki warte miliony dowiesz się, jak to zrobić.

Read more

Pracownicy Roku nagrodzeni!

SS_45_5.2.jpg

Znamy laureatów konkursu „Pracownik Roku”, organizowanego już po raz drugi przez Business Centre Club oraz 4 Business & People. Patronat medialny nad konkursem objął „Szef Sprzedaży”.

Read more

Rozumieć i być rozumianym

SS_45_5.1.jpg

Świat idzie do przodu, a wraz z nim kolejne pokolenia „igreków” i „zetów” sięgają po coraz nowsze narzędzia komunikacji: social media i inne komunikatory, które z jednej strony pozwalają pokonać barierę czasu i przestrzeni, jednak z drugiej zubożają ludzkie relacje. Żadne, nawet najnowsze zdobycze technologii nie zastąpią bowiem zwykłej rozmowy, dialogu, wzajemnego zrozumienia, bliskości. Ale rozmawiać tak, aby się wzajemnie rozumieć, trzeba się najpierw nauczyć.

Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama