Zgrupowanie Asów Sprzedaży 2019

SS_43_04_1.jpeg
Open access no. 43/2019

Już 16-17 maja w Warszawie odbędzie się kolejny mecz w ramach Zgrupowania Asów Sprzedaży – imprezy, której gospodarzem jest magazyn „As Sprzedaży”. W porównaniu do dwóch poprzednich edycji organizatorzy zaplanowali kilka nowości.

Oczekiwania klientów i metody sprzedaży podlegają ciągłym zmianom. To, co działało wczoraj, dzisiaj często już nie jest skuteczne. Handlowcy, którzy chcą odnosić sukcesy sprzedażowe, muszą cały czas poszukiwać nowych rozwiązań, a Zgrupowanie Asów Sprzedaży jest ku temu świetną okazją. Jak dzięki silnej marce osobistej docierać do znacznie szerszego grona potencjalnych klientów, jak pracować z lejkiem sprzedaży na co dzień, żeby poprawić jego szczelność, jak rozwijać umiejętności, które zawsze będą potrzebne w sprzedaży, w jaki sposób cykl życia klienta i cykl życia produktu wpływają na argumentację sprzedażową – to tylko część pytań, na które uczestnicy uzyskają odpowiedź pierwszego dnia.

Drugiego dnia każdy uczestnik będzie mógł wziąć udział w dwóch spośród trzech zaproponowanych warsztatów (obowiązują wcześniejsze zapisy): „Sprzedaż przez LinkedIn – jak robić to dobrze”, „Obrona ceny, czyli negocjacje cenowe w praktyce” oraz „Storytelling jako skuteczne narzędzie sprzedażowe”. Z uwagi na duże zainteresowanie dwiema poprzednimi edycjami, na które bilety rozeszły się niczym na mecz finałowy Ligi Mistrzów, organizatorzy zwiększyli liczbę miejsc z 60 do 78. Warsztaty jednak nadal będą odbywać się w małych, 26-osobowych grupach. Nowością jest merytoryczna odprawa na zakończenie pierwszego dnia zgrupowania połączona z networkingiem i koktajlem. Na czym będzie polegała? Tego organizatorzy jeszcze nie chcą zdradzać. „Szef Sprzedaży” objął wydarzenie patronatem. ×

Więcej informacji: www.zgrupowanie.explanator.pl

Also check

Zaplanuj z nami maj/czerwiec

Read more

Jesteś gotów, by rozpocząć współpracę z klientami premium?

SS_44_5.jpg

Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i online.

Read more

Rusza kampania „Poznaj swojego kontrahenta”

Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej i Federacja Konsumentów pod patronatem UOKiK rozpoczęły akcję „Poznaj swojego kontrahenta”. Kampania edukacyjna skierowana jest m.in. do firm wynajmujących sale na takie spotkania.

Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama