Już 16-17 maja w Warszawie odbędzie się kolejny mecz w ramach Zgrupowania Asów Sprzedaży – imprezy, której gospodarzem jest magazyn „As Sprzedaży”. W porównaniu do dwóch poprzednich edycji organizatorzy zaplanowali kilka nowości.

Oczekiwania klientów i metody sprzedaży podlegają ciągłym zmianom. To, co działało wczoraj, dzisiaj często już nie jest skuteczne. Handlowcy, którzy chcą odnosić sukcesy sprzedażowe, muszą cały czas poszukiwać nowych rozwiązań, a Zgrupowanie Asów Sprzedaży jest ku temu świetną okazją. Jak dzięki silnej marce osobistej docierać do znacznie szerszego grona potencjalnych klientów, jak pracować z lejkiem sprzedaży na co dzień, żeby poprawić jego szczelność, jak rozwijać umiejętności, które zawsze będą potrzebne w sprzedaży, w jaki sposób cykl życia klienta i cykl życia produktu wpływają na argumentację sprzedażową – to tylko część pytań, na które uczestnicy uzyskają odpowiedź pierwszego dnia.

Drugiego dnia każdy uczestnik będzie mógł wziąć udział w dwóch spośród trzech zaproponowanych warsztatów (obowiązują wcześniejsze zapisy): „Sprzedaż przez LinkedIn – jak robić to dobrze”, „Obrona ceny, czyli negocjacje cenowe w praktyce” oraz „Storytelling jako skuteczne narzędzie sprzedażowe”. Z uwagi na duże zainteresowanie dwiema poprzednimi edycjami, na które bilety rozeszły się niczym na mecz finałowy Ligi Mistrzów, organizatorzy zwiększyli liczbę miejsc z 60 do 78. Warsztaty jednak nadal będą odbywać się w małych, 26-osobowych grupach. Nowością jest merytoryczna odprawa na zakończenie pierwszego dnia zgrupowania połączona z networkingiem i koktajlem. Na czym będzie polegała? Tego organizatorzy jeszcze nie chcą zdradzać. „Szef Sprzedaży” objął wydarzenie patronatem. ×

Więcej informacji: www.zgrupowanie.explanator.pl

Also check

Sprawdzone sposoby, dzięki którym powiększysz swoje dochody

SS_45_4.jpg

Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, nie musisz czytać tej książki. Jeżeli jednak uważasz, że odpowiadasz za swoje życie, i chcesz osiągać ambitne cele, dzięki książce Nawyki warte miliony dowiesz się, jak to zrobić.

Read more

Pracownicy Roku nagrodzeni!

SS_45_5.2.jpg

Znamy laureatów konkursu „Pracownik Roku”, organizowanego już po raz drugi przez Business Centre Club oraz 4 Business & People. Patronat medialny nad konkursem objął „Szef Sprzedaży”.

Read more

Rozumieć i być rozumianym

SS_45_5.1.jpg

Świat idzie do przodu, a wraz z nim kolejne pokolenia „igreków” i „zetów” sięgają po coraz nowsze narzędzia komunikacji: social media i inne komunikatory, które z jednej strony pozwalają pokonać barierę czasu i przestrzeni, jednak z drugiej zubożają ludzkie relacje. Żadne, nawet najnowsze zdobycze technologii nie zastąpią bowiem zwykłej rozmowy, dialogu, wzajemnego zrozumienia, bliskości. Ale rozmawiać tak, aby się wzajemnie rozumieć, trzeba się najpierw nauczyć.

Read more

Current issue

Go to

Partners

Advertisement