Dzisiejszy rynek pracy sprawia, że proces poszukiwania odpowiednich kandydatów jest jak bitwa o talenty. Czy tradycyjne metody rekrutacji to już przeżytek? Jak sprawić, żeby nie odeszli najlepsi? Książka Przyciąganie talentów pokazuje, jak werbować ludzi, których pragnie mieć u siebie każda organizacja.

Pomysły na to, jak zdobyć i zatrzymać najlepszych pracowników, opisane w książce Przyciąganie talentów, nie zrodziły się w wyobraźni Marka Millera. Są wynikiem nowatorskich ilościowych badań dotyczących tego, jaka siła przyciąga największe talenty, połączonych z setkami osobistych wywiadów z najlepszymi pracownikami oraz dociekaniami z zakresu etnografii pracy. W różnych fazach badania wzięło udział w sumie ponad 7 tys. osób, w wieku od 14 do ponad 65 lat, reprezentujących zarówno zawody specjalistyczne, jak i zupełnie podstawowe, oraz osoby o różnym stopniu wykształcenia. Po analizie wyników Miller zebrał w książce tylko konkretne rozwiązania, które przedstawił czytelnikowi w bardzo przystępnej formie – wciągającej historii biznesowej.

Te wyselekcjonowane narzędzia pozwolą liderom zespołów czy działom HR zwerbować ludzi, których pragnie mieć u siebie każda organizacja. Wygrana na tym etapie nie oznacza jednak pełnego zwycięstwa. Pracownicy, szczególnie ci z potencjałem, potrzebują i oczekują odpowiedniego ukierunkowania i wyznaczania ścieżek rozwoju. Jak efektywnie to robić? Z jakich metod korzystać? W jaki sposób dbać o ich lojalność? Dowiecie się z opisywanej książki.

Tytuł: Przyciąganie talentów. Jak znaleźć, zatrudnić i zatrzymać najlepszych

Autor: Mark Miller

Wydawnictwo: MT Biznes

Liczba stron: 184

Zobacz również

Sklepy muszą zaoferować konsumentom nowe powody do zakupu w trybie offline

Wybuch pandemii COVID-19, zamrożenie gospodarek, troska o własne bezpieczeństwo, obniżenie dochodów lub utrata pracy w zdecydowany sposób odcisnęły piętno na zwyczajach zakupowych konsumentów na całym świecie.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 51/2020

Jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu

pricing.png
  • Czy klient wybiera produkty racjonalnie?
  • Czy warto ciągle obniżać ceny w sklepie?
  • Czy promocja to zawsze niższa cena?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 51/2020

Pomoc we wspólnej sprawie

SS_51_5.1.jpg

Zespół to nie tylko grupa ludzi mających wspólny cel w firmowej rzeczywistości, lecz także klasa w szkole, grupa wolontariuszy albo rodziców realizujących jakieś zadanie, dla którego trzeba się zjednoczyć i działać razem. A wszędzie tam, gdzie pojawiają się zespoły i wyzwania, które przed nimi stają, rodzą się i dobre pomysły, i nieporozumienia.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama