Zestawy tematyczne

Motywowanie zespołu cz 2.jpg

Motywowanie zespołu cz. 2

Cena netto: 29,00 zł

Cena brutto: 35,57 zł

Motywowanie pracowników przynosi wiele korzyści, bo zmotywowany pracownik pracuje wydajniej i efektywniej. Niestety może to być zadanie utrudnione, szczególnie jeśli menedżer zarządza strukturą rozproszoną, zespołem międzypokoleniowym czy zespołem o płaskiej strukturze. Podpowiadamy, jak motywować pracowników i jakie narzędzia mogą w tym pomóc.

Z artykułów dowiesz się m.in.:

  • Co motywuje, a co demotywuje zespoły handlowców?
  • Jak utrzymać odpowiedni poziom motywacji najlepszych handlowców?
  • Jak modelować zachowania w zespole sprzedażowym?
  • Jakie zachowania menedżera demotywują zespół, którym zarządza?
  • Jak projektować grywalizację w ramach systemu motywacyjnego?
Dodaj do koszyka

Zawartość zestawu

nr 25/2016

Projektowanie grywalizacji w ramach systemu motywacyjnego

SS25_s16.jpg

Menedżerowie od dawna zastanawiają się, jak zmotywować podwładnych do pracy. Kiedy kolejna zmiana systemu premiowania przestała się sprawdzać i nic już nie skutkuje, warto rozważyć grywalizację jako pomysł na zwiększenie zaangażowania pracowników.

Czytaj więcej
nr 27/2016

8 zachowań menedżera sprzedaży, które demotywują zespół

SS_27_22.jpg

Analizując badania prowadzone wśród sprzedawców, można jasno określić, że najwyższą wartość dla zespołów sprzedażowych mają ci menedżerowie, którzy potrafią skłonić do myślenia oraz wykazują się innowacyjnością w ustalaniu procesów sprzedażowych i rozwoju karier zawodowych poszczególnych członków zespołu. A jakie zachowania menedżera demotywująco wpływają na zespół?

Czytaj więcej
nr 29/2016

Modelowanie zachowań w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi

SS_29_72.jpg

W wielu przypadkach brak oczekiwanych wyników jest spowodowany realizowaniem przez organizację strategii sprzedażowych oderwanych od realiów rynkowych. W praktyce menedżera zarządzającego zespołem sprzedażowym niejednokrotnie jesteśmy zmuszeni zmodyfikować zalecane metody działania w firmie, aby osiągnąć postawione przed zespołem cele. Dlaczego?

Czytaj więcej
nr 30/2017

Motywacyjne pole minowe: jak utrzymać odpowiedni poziom motywacji najlepszych sprzedawców?

SS_30_28.jpg

Badania struktur sprzedażowych pokazują zachwianie znanej wszystkim reguły Pareto, mówiącej o tym, że 80% wyników jest efektem pracy 20% członków zespołu sprzedażowego. Jeżeli tylko około 15%, a czasem mniej, sprzedawców przynosi organizacji 80% wyników, bardzo ważnym zagadnieniem staje się utrzymanie odpowiedniego poziomu motywacji właśnie tej grupy – tzw. gwiazd sprzedaży.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 33/2017

Motywatory i demotywatory w zespole handlowym

ss_33_motywatory.jpeg

Prowadząc szkolenia z zakresu kierowania zespołem sprzedażowym, wielokrotnie natrafiamy na pytanie: jak motywować handlowców? Jeśli kładziemy duży nacisk na motywowanie, a nie widzimy, co handlowcom przeszkadza, to nie będziemy skuteczni w budowaniu ich zaangażowania. Dlatego w niniejszym artykule w równym stopniu zwracamy uwagę na czynniki motywujące, jak i te, które motywację obniżają.

Czytaj więcej

Reklama