Zestawy tematyczne

Polityka cenowa i zarządzanie cenami cz 1.jpg

Polityka cenowa i zarządzanie cenami cz. 1

cena: 49,00 zł netto

cena: 60,27 zł brutto

Jedną z kluczowych miar w działalności przedsiębiorstwa jest zysk. Wyznacza on kierunek aktywności firmy i stanowi jej główną motywację. Osiągnięcie omawianego celu umożliwia przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na dynamicznym rynku. Przybliża do tego niewątpliwie przemyślana i konsekwentnie realizowana polityka cenowa firmy.

Z artykułów dowiesz się m.in.:

  • Co sprawia, że segmentowanie cenowe podnosi zysk?
  • Jakie informacje są potrzebne do zaprojektowania odpowiedniej ceny dla danego kanału sprzedaży?
  • Jakie są ryzyka segmentowania cenowego i jak możemy nim zarządzać?
  • Jaką wybrać metodę kalkulacji ceny sprzedaży?
  • W jaki sposób ustalić optymalną cenę nowego produktu?
  • W jaki sposób przedstawiać ceny, aby przekonać klientów do zakupu?
  • Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do wyznaczania cen?
  • Jak poradzić sobie z analizą ogromnej ilości danych o transakcjach zawartych w przeszłości?
  • W jaki sposób komunikować klientom zmianę cen?
Dodaj do koszyka

Zawartość zestawu

nr 26/2016

Nowe ceny w komunikacji z klientami

SS26_34.jpg

Decyzja o podniesieniu cen nigdy nie jest łatwa, ale odpowiednio przygotowana oferta, uzasadniająca zmianę, nie tylko spotka się z akceptacją naszych handlowców i klientów, ale też pozwoli nam przejść suchą stopą przez morze niebezpieczeństw.

Czytaj więcej
nr 28/2016

12 sposobów budowania pozytywnego postrzegania cen przez klientów

Cena to jeden z głównych elementów przesądzający o tym, czy klient zdecyduje się zakupić określony produkt. W jaki sposób przedstawiać ceny, aby przekonać klientów do zakupu? Poniżej kilka przykładów na to, jak wywołać u klientów pozytywne skojarzenia za pomocą odpowiedniej prezentacji cen.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 33/2017

Kalkulacja ceny sprzedaży

bank-account-xs.jpg

Celem materiału jest przybliżenie sposobów i formuł kalkulacji cen sprzedaży oraz badanie analizy wrażliwości popytu wywołanej zmianą ceny. W materiale zostaną przedstawione trzy metody kalkulacji ceny sprzedaży metodą kosztową: koszt plus narzut zysku, koszt plus zysk od kapitału oraz koszt plus marża.

Czytaj więcej
nr 35/2017

Pricing – jak ustalić optymalną cenę produktu?

SS_35_54.jpg

Mówiąc wprost, pricing to centrum każdej firmy. Wszystkie kompetencje, począwszy od projektowania produktu, poprzez proces sprzedaży, marketing, skończywszy na obsłudze klienta, mają na celu uzasadnić cenę, która jest proponowana klientowi. W takim ujęciu cena staje się kursem wymiany wartości, którą tworzy firma na rynku.

Czytaj więcej
nr 40/2018

Czy wyższa cena musi oznaczać utratę klientów?

40_SS_34.jpg
  • Czy są sytuacje, w których przepłacanie za produkt nie przeszkadza klientom?
  • Jak zbudować u klienta motywację do wybierania wyższych cen?
  • Czy warto tłumaczyć klientom, z czego wynika podwyżka cen, czy lepiej przemilczeć ten fakt?
Czytaj więcej
nr 40/2018

W jaki sposób ustalić optymalną cenę nowego produktu?

40_SS_60.jpg
  • Dlaczego cena produktu/usługi jest taka ważna?
  • Na co zwrócić uwagę przy ustalaniu ceny produktu czy usługi?
  • Jakie są najpopularniejsze, a zarazem najskuteczniejsze strategie cenowe?
Czytaj więcej
nr 41/2018

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do wyznaczania cen?

SS_41_42.jpg
  • Po co firmy tworzą polityki cenowe?
  • Który czynnik wpływa na wynegocjowane ceny w największym stopniu?
  • Jak poradzić sobie z analizą ogromnej ilości danych o transakcjach zawartych w przeszłości?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 46/2019

Efektywne zarządzanie cenami zorientowane na zyski firmy

MC_57_08.jpg

Jedną z kluczowych miar w działalności przedsiębiorstwa jest zysk. Wyznacza on kierunek aktywności firmy i stanowi jej główną motywację. Osiągnięcie omawianego celu umożliwia przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na dynamicznym rynku. Przybliża do tego niewątpliwie przemyślana i konsekwentnie realizowana polityka cenowa firmy.

Czytaj więcej
nr 46/2019

Power of pricing ‑ moc ceny

SS_46_43.jpg
  • Czy dla każdej grupy odbiorców należy definiować różną cenę?
  • Co sprawia, że segmentowanie cenowe podnosi zysk?
  • Jakie informacje są potrzebne do zaprojektowania odpowiedniej ceny dla danego kanału sprzedaży?
  • Jakie są ryzyka segmentowania cenowego i jak możemy nim zarządzać?
Czytaj więcej

Zmiana postrzegania ceny przez klienta

Czytaj więcej

Reklama