Zestawy tematyczne

Prospecting.jpg

Prospecting

cena: 49,00 zł netto

cena: 60,27 zł brutto

Prospecting, czyli inaczej poszukiwanie klientów, to szereg czynności i metod powiązanych w system działań, które mają na celu poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób i/lub instytucji potencjalnie zainteresowanych oferowanym produktem lub usługą. Pojęcie możemy sprowadzić do budowania rynku klientów. Prospecting jest pierwszym etapem cyklu sprzedażowego, którego elementy można przedstawić w postaci niekończącego się koła aktywności przedstawiciela handlowego. Jak wygląda prospecting w praktyce i jak określić jego efektywność? O tym między innymi.

Z artykułów dowiesz się m.in.:

  • Jak dotrzeć do nowych klientów w sytuacji, gdy rynek jest nasycony wszelkiego rodzaju produktami i usługami?
  • Jakie czynniki mają decydujące znaczenie dla skuteczności prospectingu?
  • Co może zrobić menedżer, by sprzedaż w jego dziale stała się bardziej systematyczna i przewidywalna?
  • Jakie mamy do dyspozycji techniki i metody poszukiwania klienta?
  • Jak rozliczać handlowców z realizacji działań prospectingowych?
  • Dlaczego oprócz profilu idealnego klienta warto zdefiniować również profil złego klienta?
  • Jak mierzyć procesy w sprzedaży?
  • Jak zapobiegać chaosowi informacyjnemu i braku spójności w firmie?
Dodaj do koszyka

Zawartość zestawu

nr 14/2014

Prospecting – techniki i metody poszukiwania klienta

Prospecting, czyli inaczej poszukiwanie klientów, to szereg czynności i metod powiązanych w system działań, które mają na celu poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób i/lub instytucji czy organizacji gospodarczych zainteresowanych oferowanym produktem lub usługą. Pojęcie to oznacza także, a może przede wszystkim, budowanie rynku klientów. Jest pierwszym etapem cyklu sprzedażowego, którego elementy można...

Czytaj więcej
nr 22/2015

Prospecting w praktyce

photodune-3426772-magnet-attracts-the-spheres-xs.jpg

Rynek jest nasycony wszelkiego rodzaju produktami i usługami, dlatego coraz trudniej przebić się ze swoją propozycją. Jak w takiej sytuacji dotrzeć do nowych klientów?

Czytaj więcej
nr 22/2015

Prospecting jako jedna ze składowych systemu premiowania

Jak rozliczać handlowców z realizacji działań prospectingowych? Na przykładzie firmy handlowej prezentujemy przykładowy system premiowania zależny od efektywności działań mających na celu pozyskanie nowych klientów.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 39/2018

Mity dotyczące prospectingu i sprzedaży – wyniki badania branży B2B

  • Czym nie jest prospecting?
  • Jakie czynniki mają decydujące znaczenie dla skuteczności prospectingu?
Czytaj więcej
nr 46/2019

Jak określać miary efektywności sprzedaży?

SS_46_56.jpg
  • Jak mierzyć procesy w sprzedaży?
  • Jakie rodzaje miar warto wziąć pod uwagę?
  • W jaki sposób wyznaczać cele?
Czytaj więcej
nr 49/2020

Rola szefa sprzedaży w procesie prospectingu

SS_49_6.jpg
  • Czy szef sprzedaży powinien aktywnie wspierać sprzedawcę w procesie prospectingu, czy też lepiej zostawić mu swobodę działań?
  • Jak sprawdzić, ile nowych szans sprzedaży powinien uruchomić handlowiec, aby „dowieźć” sprzedaż o określonej wartości?
  • Co może zrobić menedżer, by sprzedaż w jego dziale stała się bardziej systematyczna i przewidywalna?
Czytaj więcej
nr 49/2020

5 podstawowych błędów w prospectingu B2B

SS_49_12.jpg
  • Dlaczego oprócz profilu idealnego klienta warto zdefiniować również profil złego klienta?
  • Na jakie pytania muszą znać odpowiedź handlowcy, zanim wykonają telefon do potencjalnego klienta?
Czytaj więcej
nr 49/2020

Inbound marketing w prospectingu ‑ sojusz dla wzrostu sprzedaży

SS_49_16.jpg
  • Dlaczego tradycyjny prospecting, mimo mnogości dostępnych na rynku narzędzi, nie zawsze się sprawdza?
  • Jak wykorzystać inbound marketing w prospectingu?
  • Dlaczego handlowiec nie zawsze musi sprzedawać, żeby sprzedać?
Czytaj więcej
nr 49/2020

LinkedIn w prospectingu B2B

SS_49_20.jpg
  • Dlaczego prospecting jest dziś taki trudny?
  • Jakie są założenia nowoczesnego prospectingu?
  • Jak szef sprzedaży może wspierać handlowców w prospectingu prowadzonym za pośrednictwem LinkedIn?
Czytaj więcej
nr 49/2020

Jak ustalić priorytety w zarządzaniu sprzedażą?

SS_49_37.jpg
  • Jak zapobiegać chaosowi informacyjnemu i braku spójności w firmie?
  • Dlaczego niektóre systemy motywacyjne nie działają?
  • Dlaczego CRM jest kluczowy dla sprawnego funkcjonowania działu handlowego?
Czytaj więcej

Reklama