Dream Team

Bariera sekretarki/asystentki – jak się przez nią przebić?

Karol Froń   Szef Sprzedaży 35/2017 Tylko on-line

Każdemu sprzedawcy przynajmniej raz w życiu zdarzyło się, że telefon do firmy potencjalnego klienta odebrała sekretarka, która grzecznie, ale stanowczo odmówiła połączenia z szefem. Prosiła natomiast o wysłanie oferty na maila, co w miażdżącej większości przypadków oznacza koniec sprzedaży. Czy jest sposób, żeby tego uniknąć? Oczywiście.

Siedem umiejętności niezbędnych, by być dobrym liderem

Sylwester Pietrzyk   Szef Sprzedaży 35/2017 Tylko on-line

Każdy z nas podczas swojej kariery zawodowej natrafił na wyjątkowych przełożonych. Często w pierwszym kontakcie nie robili oszałamiającego wrażenia, jednak im lepiej ich poznawaliśmy, tym bardziej widzieliśmy, w jak wspaniały sposób potrafili uskrzydlać pracowników, realizować cele, rozwijać ludzi, rozpoznawać ich potencjał i włączać w pracę zespołu. Przyjrzyjmy się zatem dokładniej, jakie cechy możemy uznać za fundamentalne dla bycia skutecznym przywódcą.

Obcokrajowcu! Jakiego lidera potrzebujesz?

Małgorzata Kluk   Szef Sprzedaży 35/2017 Tylko on-line

Praca w zespołach międzynarodowych jest coraz powszechniejsza. Kierowanie pra-cownikami z zagranicy może stanowić wyzwanie, ponieważ kultura ma duży wpływ na nasz styl pracy, oczekiwania wobec przełożonego i kolegów oraz środowisko pracy. Co warto wiedzieć, aby uniknąć kulturowych pułapek, skutecznie kierować międzynarodowym zespołem i osiągać postawione przed nim cele?

SS_35_17.jpg

Idealny team leader

Monika Mucha   Szef Sprzedaży 35/2017

Sukces firmy sprzedażowej buduje się, opierając go na dobrych handlowcach. Właściciel rozwiniętej organizacji lub szef sprzedaży, który strategię rozwoju oprze na grupie indywidualistów, może w krótkim czasie odczuć negatywne skutki tej decyzji, ponieważ sprzedaż to gra zespołowa, w której zawodnikami poszczególnych zespołów muszą zarządzać skuteczni liderzy. Jak wybrać dobrego team leadera i odpowiednio przygotować go do nowej roli?

SS_35_26.jpg

Rozmowa dyscyplinująca – jak ją przeprowadzić, żeby przyniosła rezultat?

Działy handlowe, których efektywność wyznaczają twarde wskaźniki sprzedaży, są szczególnie skłonne do używania autorytarnego stylu kierowania, którego stałym elementem jest dyscyplinowanie pracowników. Warto ten temat rozwinąć, ponieważ nieuregulowany może stać się silnym czynnikiem destabilizującym poziom zaangażowania pracowników i niszczącym atmosferę w pracy.

ss_33_przemotywowani_handlowcy.jpeg

Przemotywowani handlowcy: gdzie leży granica pozytywnego wzmocnienia?

Monika Mucha   Szef Sprzedaży 34/2017 Tylko on-line

Każda firma działająca w obszarze sprzedaży produktów czy usług poszukuje złotego środka do motywowania swoich sił sprzedażowych. Kiedy nie działa wewnętrzna, osobista motywacja i handlowcy przestają odczuwać satysfakcję z codziennych, powtarzalnych działań, zarządzający sięgają po arsenał zewnętrznych inspiracji, z których część okazuje się bronią zbyt dalekiego rażenia.

SS_34_16.jpg

System motywacyjny jako narzędzie zmniejszające rotację w call center

Mając na uwadze efektywność biznesową, warto zadbać o to, by wskaźnik rotacji pracowników struktur call center był jak najniższy. Jedną z dróg do osiągnięcia tego celu jest stałe podnoszenie kompetencji kadry zarządzającej zespołami w zakresie właściwej rekrutacji, motywowania pracowników i dostosowany docelów i specyfiki pracy w danej branży system premiowy.

SS_34_20.jpg

Motywacja i zaangażowanie w zespole

Maciej Sasin   Szef Sprzedaży 34/2017

Motywacja i zaangażowanie handlowców są probierzem przyszłego sukcesu zespołu. Wielu sprzedawców nie osiąga wyników, na jakie ich stać, ponieważ menedżer nie kładzie odpowiedniego nacisku na wykorzystanie ich potencjału. Zespół handlowy to często tylko etykieta, a tak naprawdę mamy do czynienia z grupą indywidualności, które nie działają jak zgrany team, ale jak grupa przypadkowo zebranych graczy.

ss_33_motywatory.jpeg

Motywatory i demotywatory w zespole handlowym

Sylwester Pietrzyk Dorota Rachelska   Szef Sprzedaży 33/2017 Tylko on-line

Prowadząc szkolenia z zakresu kierowania zespołem sprzedażowym, wielokrotnie natrafiamy na pytanie: jak motywować handlowców? Jeśli kładziemy duży nacisk na motywowanie, a nie widzimy, co handlowcom przeszkadza, to nie będziemy skuteczni w budowaniu ich zaangażowania. Dlatego w niniejszym artykule w równym stopniu zwracamy uwagę na czynniki motywujące, jak i te, które motywację obniżają.

Polecamy

Archiwum