Nowy rok to zawsze nowe otwarcie – 365 dni, z których każdy może okazać się przełomowym rozdziałem w historii firmy i przynieść rekordową sprzedaż, czego oczywiście w imieniu całego zespołu redakcyjnego „Szefa Sprzedaży” serdecznie Państwu w 2018 roku życzę.
Aby być dla Państwa jeszcze lepszym wsparciem w codziennej pracy, nasz magazyn również poddaliśmy pewnym zmianom. Wiemy, że czas to dzisiaj jeden z najcenniejszych zasobów, dlatego mamy nadzieję, że odświeżona szata graficzna będzie nie tylko cieszyć Państwa oko, ale też pomoże jeszcze łatwiej odnajdywać w kolejnych numerach interesujące Państwa treści. Kluczowe tematy wydania znajdą Państwo teraz nie tylko na okładce, ale także na grzbiecie czasopisma. Każdy artykuł zaczynać się będzie natomiast od krótkiej listy pytań, na które odpowiedzi znajdują się w jego treści. Zwiększona liczba wyróżnień, tabel i infografik ma za zadanie pomóc w szybkim przyswojeniu najważniejszych informacji. Tak jak do tej pory – treści zawarte w papierowym wydaniu uzupełniać będą dodatkowe teksty i dokumentacja zamieszczane na stronie internetowej www.szef-sprzedazy.pl.
Nie zmienia się również podstawowe założenie czasopisma – nadal chcemy być dla Państwa źródłem wiedzy i inspiracją do ciągłego wzbogacania i podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Z nowym rokiem startujemy więc z dwiema nowymi rubrykami. Pierwsza z nich – Call/Contact Center – poświęcona będzie nowoczesnym kanałom kontaktu firm z ich klientami oraz obsłudze posprzedażowej. Ponieważ nie samą pracą żyje szef sprzedaży, uruchamiamy także rubrykę Lifestyle – w bieżącym numerze krytyk filmowy Wiesław Kot przygotował dla Państwa autorskie zestawienie inspirujących filmów o sprzedaży.
Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup PDFŻadne przedsiębiorstwo nie jest w stanie przetrwać w obecnych warunkach, jeżeli nie planuje swojej przyszłości. O tym nikogo przekonywać nie trzeba. Jednak nawet najlepszy menedżer nie jest w stanie przewidzieć przyszłości, co zresztą nie jest jego zadaniem. Dobra prognoza sprzedaży opiera się na umiejętnej analizie wszystkich istotnych elementów mających znaczenie dla określania planów sprzedażowych....
Bardzo wiele działań marketingowych i sprzedażowych prowadzonych jest dla grupy odbiorców, która nie jest lub nigdy nie będzie naszymi klientami. Określenie miar produktywności dla każdej grupy odbiorców pozwala na lepszą kontrolę celowości podejmowanych działań oraz na rozliczanie budżetów, a w konsekwencji prowadzi do obniżenia kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa. Identyfikacja klientów pozwala...
Wywiad z Arturem Chmielewskim, dyrektorem zarządzającym Avaya Poland, na temat wyzwań, przed jakimi staje obecnie branża telekomunikacyjna.
8 listopada w Warszawie odbyła się trzynasta edycja Targów eHandlu. EXPO XXI ugościło największy event branży e-commerce w Polsce.
To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest skierowana właśnie do ludzi związanych ze sprzedażą. Ta publikacja dotyka kluczowych obszarów i kompetencji stojących za technikami i strategiami od wieków stosowanymi w sprzedaży.
Filmy o handlowcach przekonują, że handlowanie to sztuka, handlowcem trzeba się urodzić.
Dodaj do ulubionych - opcja jest dostępna tylko dla aktywnych prenumeratorów.
Pełna funkcjonalność serwisu z wyłączeniem możliwości pobierania wydań w formacie PDF.