
Zmienia kontakty w kontrakty i uczy innych, jak to robić. Od 12 lat zajmuje się sprzedażą i networkingiem. Uczy przedsiębiorców, menedżerów i handlowców, jak efektywnie budować swoją sieć kontaktów i korzystać z niej dla rozwoju swoich firm. Jest współautorem książki „Eventworking. Czyli jak efektywnie korzystać z potencjału konferencji, targów i innych wydarzeń biznesowych” i prezesem Biznes Klub Polska – organizacji rekomendacji biznesowych.
Artykuły
- Networking, mingling, small talk - tak samo, ale inaczej? nr 47/2019
- Polscy przedsiębiorcy są bojowi... to znaczy: boją się! nr 48/2020
- Egoiści - najgorsi handlowcy nr 58/2021
- Semantyczny groch z kapustą nr 59/2021
- Kultura zjada strategię na śniadanie nr 60/2022
- Gramy do jednej bramki - rzecz o komunikacji nr 61/2022
- Zdejmij rękawice, załóż getry nr 62/2022
- Co z tym rozwojem? nr 63/2022
- Dlaczego ludzie cię nie polecają? Tylko on-line nr 64/2022
- System pozyskiwania rekomendacji do klientów nr 65/2022
- Ludzie kupują od znajomych nr 1/2023
- Akwizytorom wstęp wzbroniony, również na LinkedIn! nr 2/2023
- O liczbie Dunbara, czyli zarządzanie relacjami w sprzedaży i nie tylko nr 3/2023
- Pierwsze wrażenie nie jest ważne... jest najważniejsze! nr 4/2023
- Śmierć przez AI nr 5-6/2023