
Z wykształcenia historyk, pasjonat kawy i dobrego marketingu. Od 2012 związany z producentem kawy – Tommy Cafe ze Skoczowa. Swoją przygodę z kawą rozpoczął od pracy u podstaw, by z czasem zająć się tworzeniem treści, projektami sprzedażowymi i marketingowymi w ramach organizacji. Dziś, pełniąc funkcję kierownika ds. sprzedaży i marketingu, razem ze swoim zespołem sprawia, że dobra kawa dociera do coraz większej liczby filiżanek.
Artykuły
- Plotka w firmie – walka z wiatrakami? Tylko on-line nr 49/2020
- Jak organizacja prestrzeni w pracy może wpływać na wydajność pracownika? nr 57/2021
- Marchewki zostaw w warzywniaku, a kije w stolarni nr 58/2021
- Budujesz zespół czy szukasz swoich klonów? Tylko on-line nr 62/2022
- Inspiruj do działania nr 64/2022
- Jak sprzedawać, kiedy klienci boją się kupować? nr 4/2023