
Menedżer, coach i trener, autor szkoleń rozwijających zasoby interpersonalne. Autor książki Psychologia Współczesnego Menedżera – Zbuduj nowe kompetencje!
Artykuły
- Jak utrzymać standardy obsługi klienta w zewnętrznej sieci sprzedaży? nr 51/2020
- Zarządzanie nawykami pracowników nr 53/2020
- Jak modelować zachowania najskuteczniejszych pracowników? nr 56/2021
- Rywalizacja w pracy, czyli cichy zabójca wewnętrznej motywacji nr 57/2021
- Jak rekrutować, by nie musieć ciągle powtarzać tego procesu nr 60/2022
- Przereklamowana motywacja, czyli skąd brać siłę, aby realizować cele nr 62/2022
- Jak zarządzasz, tak masz nr 1/2023
- Stres i entuzjazm, czyli regulowanie wewnętrznych akumulatorów handlowca nr 1/2023
- Jak trwale wpływać na zachowania pracowników? nr 2/2023