
Certyfikowany trener biznesu. Aktywny menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu działami sprzedaży. Specjalizuje się we wdrażaniu strategii sprzedażowych, tzw. zamianie idei w akcję i strukturyzowaniu kanałów dystrybucji.
Artykuły
- Komunikacja wartości produktu poprzez storytelling nr 34/2017
- Specyficzny region - klasyczna wymówka czy zwiastun poważniejszego problemu? nr 35/2017
- Znaleźć idealny model dystrybucji nr 37/2018
- Dystrybutor idealny nr 38/2018
- Umowa z dystrybutorem nr 39/2018
- Strategia w polu nr 40/2018
- Motywować... strategią? nr 41/2018
- Przygotowanie do negocjacji z sieciami handlowymi nr 42/2019
- Trudne negocjacje z sieciami handlowymi nr 43/2019
- Zarządzanie kategoriami produktów w relacjach z sieciami handlowymi nr 45/2019
- Power of pricing - moc ceny nr 46/2019
- Uniknąć niepożądanej sprzedaży – strategia sprzedaży nowej generacji Tylko on-line nr 47/2019
- Komunikacja ceny i oferty nr 48/2020
- Szef niebieski z domieszką czerwonego nr 52/2020