
Marketing menedżer w Tax Consilium Sp. z o.o., absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, od sześciu lat związana z branżą szkoleniową, fascynatka content marketingu.
Artykuły
- Efektywna polityka rabatowa nr 34/2017
- Controlling otoczenia i sytuacji firmy Tylko on-line nr 49/2020
- Wskaźniki marketingu analitycznego Tylko on-line nr 57/2021
- Jak mierzyć efekty współpracy z agencją PR? 38 KPIs, które działają Tylko on-line nr 60/2022
- Metody i trendy budżetowania marketingu w 2022 r. nr 61/2022
- Wojna i sprzedaż. Czego unikać w komunikacji marketingowej w kontekście wojny w Ukrainie? nr 62/2022
- Rabaty w marketingu – jak sprawdzić, czy system rabatowy w firmie dobrze działa Tylko on-line nr 62/2022
- Make customer service great again. KPIS w obsłudze klienta nr 63/2022
- Jak skutecznie monitorować reputację i wizerunek twojej firmy? nr 64/2022
- Analiza efektywności marketingu. 10 KPIs w modelu lead-generation nr 3/2023