int(1) int(2) Dream Team | Szef Sprzedaży

Dream Team

nr 48/2020

Jak walczyć z własną demotywacją?

SS_48_64.jpg
  • Jak wykorzystać model „złotego kręgu” w poszukiwaniu własnej motywacji?
  • Dlaczego tak istotne jest codzienne „ostrzenie piły”?
  • W jaki sposób dbać o automotywację?
Czytaj więcej
nr 48/2020

Zespół kontra zmiana

SS_48_60.jpg
  • Jak reagować, gdy zespół stawia zdecydowany opór wprowadzanym w firmie zmianom?
  • Kiedy przekonywanie pracowników do wprowadzanych zmian będzie najbardziej skuteczne?
  • Czy są sytuacje, w których najlepszym rozwiązaniem jest przymus?
Czytaj więcej
nr 48/2020

Nowe otwarcie w dziale sprzedaży

SS_48_57.jpg
  • Jak wprowadzić zespół sprzedażowy na nowe tory działania?
  • Jak zdefiniować najszybsze źródła pieniędzy dla firmy?
  • Czym jest silnik sprzedażowy (Sales Engine)?
Czytaj więcej
nr 48/2020

Optymalna jakość działu handlowego

SS_48_24.jpg
  • Co lub kto decyduje o tym, czy jakość pracy danego zespołu handlowego jest wystarczająca?
  • Jak budować zadowolenie klienta?
Czytaj więcej
nr 48/2020

Jak nie pomylić szacunku ze strachem

SS_48_22.jpg
  • Ile prawdy kryje się w stwierdzeniu: „nie muszą mnie lubić, mają mnie szanować”?
  • Jakimi cechami charakteryzują się szefowie, którzy budzą prawdziwy szacunek u pracowników?
  • Czy szef sprzedaży musi być dobrym handlowcem?
Czytaj więcej
nr 48/2020

Para w ruch! Jak zarządzać pracownikem "lokomotywą"

SS_48_18.jpg
  • Jak zbadać potrzeby i oczekiwania pracowników o wysokiej kompetencji i wysokiej motywacji?
  • Jak zadbać o utrzymanie ich motywacji na odpowiednim poziomie?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 48/2020

Płeć sprzedaży

  • Jakie są cechy dobrego sprzedawcy?
  • Czy są wśród nich cechy typowo kobiece i typowo męskie?
  • W czym przedstawiciele poszczególnych płci są najlepsi, a jakich umiejętności im brakuje?
Czytaj więcej
nr 47/2019

Miara dobrego lidera

SS_47_60.jpg
  • Jakie są trzy najczęściej wskazywane przez samych menedżerów sprzedaży obowiązki szefa działu handlowego?
  • Na realizację jakich zadań szefowie sprzedaży poświęcają najwięcej czasu?
  • Jaki jest role model szefa sprzedaży?
  • Jak w nowatorski sposób rozwijać „miękkie ramię” przywództwa?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama