Dream Team

nr 58/2021

Pracuj mądrze, nie ciężko

Pracuj mądrze, nie ciężko
  • Dlaczego praca głęboka jest szczególną kompetencją XXI w.?
  • Czym jest iluzja multitaskingu?
  • Jak mierzyć prawdziwą produktywność?
Czytaj więcej
nr 58/2021

Trudna sztuka przyznawania się do błędów

Trudna sztuka przyznawania się do błędów
  • Dlaczego wielu szefów wzbrania się przed przyznaniem się do błędu?
  • Dlaczego próba bycia nieomylnym się nie opłaca?
  • Jak przepraszać w sytuacjach zawodowych?
Czytaj więcej
nr 58/2021

Marchewki zostaw w warzywniaku, a kije w stolarni

Marchewki zostaw w warzywniaku, a kije w stolarni
  • Jak stać się liderem, za którym podąży zespół?
  • Jak wzbudzić zaufanie w zespole?
  • Gdzie szukać inspiracji i wskazówek do dalszego rozwoju?
Czytaj więcej
nr 58/2021

Czego chce klient? Zapytaj go!

Czego chce klient? Zapytaj go!
  • Dlaczego wywiad jest najlepszym sposobem, by ustalić naszą buyer personę?
  • Kto powinien przeprowadzać takie wywiady?
  • Jak się przygotować do prowadzenia tego rodzaju rozmów?
Czytaj więcej
nr 58/2021

Egoiści ‑ najgorsi handlowcy

Egoiści - najgorsi handlowcy
  • Dlaczego w wielu przypadkach to menedżerowie sprzedaży są winni niskiej jakości pracy handlowców?
  • Jakie błędy szef sprzedaży popełnia na etapie rekrutacji zespołu?
  • Dlaczego egoista długofalowo nie będzie dobrym handlowcem?
Czytaj więcej
nr 58/2021

"Szefie, nie potrafię tego zrobić, za dużo ode mnie wymagasz!"

"Szefie, nie potrafię tego zrobić, za dużo ode mnie wymagasz!"
  • Jakie sytuacje i problemy mogą się kryć za słowami pracownika zawartymi w tytule artykułu?
  • Jak w poszczególnych sytuacjach menedżer powinien rozmawiać z pracownikiem?
  • Jaki algorytm stosować podczas rozmowy z narzekającym pracownikiem?
Czytaj więcej
nr 58/2021

Nowy szef i jego największe wyzwanie

Nowy szef i jego największe wyzwanie
  • Od czego powinien zacząć pracę nowy szef działu sprzedaży?
  • Przez jakie fazy podczas kształtowania się przechodzi zespół?
  • Z jakimi zmianami i procesami musi liczyć się szef podczas każdej z tych faz?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.