Dream Team

nr 59/2021

Kluczowe narzędzia menedżera w zarządzaniu sprzedażą

Kluczowe narzędzia menedżera w zarządzaniu sprzedażą
  • Czy wykształcenie jest w dzisiejszych czasach istotne, czy nie ma większego znaczenia?
  • Jakie są obecnie najbardziej pożądane umiejętności miękkie?
  • Co to znaczy, że szef powinien umieć sprzedawać siebie handlowcom?
Czytaj więcej
nr 59/2021

Dobre nawyki, które warto rozwijać, prowadząc zespoły sprzedażowe

Dobre nawyki, które warto rozwijać, prowadząc zespoły sprzedażowe
  • Jakie są kluczowe kompetencje dobrego menedżera sprzedaży?
  • Jakie pytania powinien sobie zadać każdy szef zespołu?
Czytaj więcej
nr 59/2021

Od reprymendy do wywierania wpływu ‑ jak rozmawiać o wynikach

Od reprymendy do wywierania wpływu - jak rozmawiać o wynikach
  • Dlaczego sposób prowadzenia rozmowy o wynikach jest tak istotny?
  • Jakie zachowania szefa czynią pracownika pasywnym?
  • Czym reprymenda różni się od wywierania wpływu?
Czytaj więcej
nr 59/2021

Czy twój zespół to naprawdę zespół?

Czy twój zespół to naprawdę zespół?
  • Kiedy mamy do czynienia z prawdziwym zespołem i czym cechuje się zespołowość?
  • Po czym poznać, że zespół odpowiednio funkcjonuje?
  • Jakie dysfunkcje pracy zespołowej mogą niszczyć sprzedażową drużynę i jak temu przeciwdziałać?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 59/2021

Zakazane słowa

Zakazane słowa
  • Czego menedżer nigdy nie powinien mówić swojemu zespołowi?
  • Czym są gry władzy i dlaczego są niebezpieczne?
  • Dlaczego nie należy krytykować pracowników publicznie, np. w trakcie zebrania?
Czytaj więcej
nr 59/2021

Mówmy sobie po imieniu!

Mówmy sobie po imieniu!
  • Kiedy przechodzenie z pracownikami na „ty” jest dobrym rozwiązaniem?
  • Jakie problemy może generować takie podejście?
  • Kto powinien proponować przejście na „ty”?
Czytaj więcej
nr 58/2021

Pracuj mądrze, nie ciężko

Pracuj mądrze, nie ciężko
  • Dlaczego praca głęboka jest szczególną kompetencją XXI w.?
  • Czym jest iluzja multitaskingu?
  • Jak mierzyć prawdziwą produktywność?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.