Dream Team

nr 62/2022

Przywództwo na miarę czasów

Przywództwo na miarę czasów
  • Dlaczego zmiana stylu przewodzenia zespołowi nie jest już wyborem, lecz faktem?
  • Kim jest prawdziwy lider?
  • Czego dzisiejsi pracownicy oczekują od swoich menedżerów?
Czytaj więcej
nr 62/2022

Jak przeprowadzić audyt w dziale sprzedaży?

Jak przeprowadzić audyt w dziale sprzedaży?
  • Po co przeprowadzać audyt w dziale sprzedaży?
  • Czy może się zdarzyć, że w ramach audytu nie znajdziemy żadnego obszaru do usprawnień?
  • Jak udzielać informacji zwrotnej pracownikom po audycie?
Czytaj więcej
nr 62/2022

"Nie chcemy nowego"

"Nie chcemy nowego"
  • W jakich sytuacjach nowy członek zespołu nie wzbudzi sympatii?
  • W jaki sposób szef może ułatwić wdrożenie nowego handlowca?
  • Z kim szef powinien podzielić się odpowiedzialnością za to zadanie?
Czytaj więcej
nr 62/2022

Nie bójmy się różnorodności w zespole sprzedażowym

Nie bójmy się różnorodności w zespole sprzedażowym
  • Dlaczego nie należy bać się różnorodności w zespole sprzedażowym?
  • Jak przyciągnąć zróżnicowanych pracowników do zespołu?
  • Jak pomóc w integracji niejednorodnego zespołu?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 62/2022

Budujesz zespół czy szukasz swoich klonów?

  • Jak znaleźć osoby, które z nawiązką odegrają swoją rolę w zespole?
  • Jak rozróżnić potrzeby i osobowości członków zespołu i znaleźć dla nich odpowiednie zadania?
  • Na co postawić: wielozadaniowość czy specjalizację?
Czytaj więcej
nr 61/2022

Kaizen ‑ to ludzie

Kaizen - to ludzie
  • Jak zaangażować zespół w programy usprawnień pracowniczych?
  • Na czym polega cykl Deminga?
  • Dlaczego kaizen w firmach często nie przynosi oczekiwanych rezultatów?
Czytaj więcej
nr 61/2022

"To mój klient!"

"To mój klient!"
  • Jak reagować, kiedy handlowcy kłócą się o to, kto będzie obsługiwał konkretnego klienta?
  • Jak za pomocą odpowiedniej organizacji pracy działu handlowego zadbać o to, żeby takie kłótnie nie miały miejsca?
  • Za pomocą jakich kryteriów można wyznaczać handlowcom rewiry sprzedażowe?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.