Dream Team

nr 56/2021

7 filmów, które przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji

7 filmów, które przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji
  • Jak tworzyć treści wideo odpowiadające na potrzeby odbiorców?
  • Dlaczego w dziale sprzedaży nie powinno się uciekać od prezentacji treści w formie filmów wideo?
  • Czy firma powinna przygotowywać takie treści samodzielnie, czy lepiej powierzyć to zadanie profesjonalistom?
Czytaj więcej
nr 56/2021

Błazen, król czy rycerz?

Błazen, król czy rycerz?
  • Czy podejmując decyzję, działamy w pełni świadomie?
  • Jak myślenie symboliczne wpływa na komunikację w firmie?
  • W jaki sposób wykorzystać metafory, by uniknąć autosabotaży i zwiększyć zawodową skuteczność?
Czytaj więcej
nr 56/2021

Emocje pod kontrolą. Jak sprawić, żeby nie przeszkadzały w zarządzaniu?

Emocje pod kontrolą. Jak sprawić, żeby nie przeszkadzały w zarządzaniu?
  • Jaką rolę odgrywają emocje w naszym życiu?
  • Dlaczego zrozumienie emocji jest tak ważne w zarządzaniu?
  • Jakie są metody kontrolowania emocji i dlaczego każdy menedżer powinien je znać?
Czytaj więcej
nr 56/2021

Pokaż mi swój styl zarządzania, a powiem ci, jakim szefem jesteś!

Pokaż mi swój styl zarządzania, a powiem ci, jakim szefem jesteś!
  • Jakie style przywództwa możemy wyróżnić i czym się charakteryzują?
  • Jak zbadać, jaki styl przywództwa reprezentujemy?
  • Czy można stosować więcej niż jeden styl przywództwa?
Czytaj więcej
nr 56/2021

Sprzedawca na trudne czasy

Sprzedawca na trudne czasy
  • Na czym polega model challenger sale?
  • Kim jest challenger i jak wykorzystać jego umiejętności?
  • Dlaczego challenger jest tak skutecznym sprzedawcą?
Czytaj więcej
nr 56/2021

Jak skutecznie komunikować się z pracownikami w trudnych sytuacjach?

Jak skutecznie komunikować się z pracownikami w trudnych sytuacjach?
  • Jakie konsekwencje dla organizacji niesie nieefektywna komunikacja?
  • Jak niewłaściwa komunikacja może zakłócić realizację zadań przez podwładnych?
  • Jakie są sposoby skutecznej komunikacji z zespołem w trudnych sytuacjach?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 56/2021

Pracownik najlepszym ambasadorem firmy!

Pracownik najlepszym ambasadorem firmy!
  • Dlaczego Employee Advocacy w firmie się opłaca?
  • Jak wprowadzić do firmy Employee Advocacy?
  • Co powinno się znaleźć w guide booku Employee Advocacy?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama