Ludzie sprzedaży

Tekst otwarty nr 47/2019

Nie ma bezbłędnych mówców ‑ i całe szczęście!

SS_47_56.2.jpg

Rozmowa z Lidią Buksak, logopedą medialnym, doświadczonym trenerem wystąpień publicznych, autorką książki Szkoła mówców.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 46/2019

Świetni szefowie nie mają kiepskich zespołów! ‑ rozmowa z Izą Krejcą‑Pawski

Iza_Krejca-Pawski.png

Rozmowa z Izą Krejcą-Pawski, trenerem sprzedaży i autorką książek o skutecznej sprzedaży oraz zarządzaniu czasem

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 45/2019

Sprzedaż to najbardziej rozwijająca człowieka część biznesu ‑ rozmowa z Andrzejem Cichockim

SS_45_56.jpg

Rozmowa z Andrzejem Cichockim, efektywnym menedżerem, coachem i trenerem biznesu

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 44/2019

W naszej firmie nie ma szefa ‑ rozmowa z Adamem Matysiakiem

SS_44_52.jpg

Rozmowa z Adamem Matysiakiem, założycielem, CEO i turkusowym liderem software house’u HighSolutions

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 43/2019

Czego oczekują nabywcy i co zaniedbują dostawcy?

SS_43_50.jpg

Wywiad z Piotrem Bieniem z Infoteam Consulting Poland, Michałem Kotem z IQS oraz Michałem Skurowskim z Livespace. Firma konsultingowa Infoteam Consulting AG od ponad 30 lat bada wzajemne oczekiwania nabywców i dostawców na rynku sprzedaży B2B na całym świecie. Jesienią 2018 r. we współpracy z Wydawnictwem Explanator – wydawcą m.in. czasopisma „Szef Sprzedaży”, Livespace – producentem CRM-u nowej...

Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 42/2019

"Sprzedawanie to pomaganie"

IMG_0348.jpg
Rozmowa z Marcinem Grelą, organizatorem cyklicznych spotkań społeczności handlowców Sales Angels 
Czytaj więcej
nr 42/2019

"Biznes to ludzie, dlatego najważniejsze jest to, co możemy dla nich zrobić"

SS_42_52.jpg
Rozmowa z Beatą Kubicius, menedżerem zarządzającym firmą szkoleniową.
Czytaj więcej
nr 41/2018

7 książek o sprzedaży, które warto znać

SS_41_89.jpg
  • Jakie tytuły z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i marketingu warto przeczytać niezależnie od tego, czy pracujemy na stanowisku handlowca czy szefa sprzedaży?
  • Które z nich szczególnie warto podsunąć sprzedażowym nowicjuszom?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama