Sztuczna inteligencja i możliwości, jakie daje, to coraz głośniejszy temat, również w sprzedaży. Czy niebawem zastąpi handlowców? Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna, ponieważ o ile wiele zadań można śmiało scedować na SI, to w niektórych czynnik ludzki wciąż jeszcze wydaje się niezastąpiony. Na jak długo? Polecam lekturę tekstów z naszego aktualnego Tematu Numeru, których autorzy: Aldona Kucner, Artur Sójka i Jakub Dzikowski przyglądają się temu zagadnieniu bliżej.
Wielu z Was na pewno osobiście próbowało przetestować, co potrafi słynny ChatGPT (a potrafi całkiem sporo). Jak każde narzędzie, wymaga on jednak sprawnego operatora, który skonstruuje poprawne zapytanie, tzw. prompt. Wskazówek związanych z tworzeniem odpowiedniego prompta szukajcie w artykule Jakuba Dzikowskiego „Tworzenie treści z ChatGPT od A do Z”.
Kwestia, której nie rozwiąże za nas sztuczna inteligencja, to natomiast praca z nastawieniem handlowców. Jest ona szczególnie istotna w przypadku włączania do oferty nowych produktów lub modyfikacji dotychczasowych propozycji dla klientów. Jak skutecznie przygotować zespół handlowy do pracy z nową ofertą i dlaczego kluczowe jest tutaj nastawienie menedżerów – o tym pisze Tomasz Targosz.
Tradycyjnie polecam także sekcję poświęconą e-commerce, tym razem w dużej mierze poświęconą tematyce prawnej. Znajdziecie w niej: podpowiedzi, jak pisać angażujące teksty na profile firmy w social mediach, przykłady niedozwolonych praktyk reklamowych w Internecie, a także proste wskazówki, jak prowadzić stronę internetową e-sklepu zgodnie z RODO.
Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup PDF Kup wydanie drukowaneSARE – dostawca rozwiązań do e-mail marketingu – niedawno opublikowało swój najnowszy raport z 19. badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Raport podkreśla rosnącą rolę sztucznej inteligencji (AI) w kształtowaniu przyszłości e-mail marketingu. E-mail jest nadal uważany za główny kanał komunikacji dla większości firm i marketerów, z coraz większym naciskiem na dostarczanie spersonalizowanych...
Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii – powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ta niepozorna tendencja okazuje się mieć niebagatelne znaczenie dla naszej komunikacji, kształtowania dobrych i złych nawyków,...
– wywiad z Rafałem Błachowskim, trenerem sprzedaży, autorem książki „Porozmawiajmy o sprzedaży”
Dodaj do ulubionych - opcja jest dostępna tylko dla aktywnych prenumeratorów.
Pełna funkcjonalność serwisu z wyłączeniem możliwości pobierania wydań w formacie PDF.