Relacje z klientem

nr 62/2022

Dlaczego klienci nie chcą rozmawiać z handlowcami?

Dlaczego klienci nie chcą rozmawiać z handlowcami?
  • Dlaczego klienci rzucają słuchawką, kiedy tylko usłyszą, że dzwoni do nich handlowiec?
  • Jak handlowiec może się wyróżnić na tle innych dzwoniących?
Czytaj więcej
nr 62/2022

Zdejmij rękawice, załóż getry

Zdejmij rękawice, załóż getry
  • Co lusterko i barometr mają wspólnego ze sprzedażą?
  • Jakiej stacji radiowej najchętniej słuchają klienci na całym świecie?
  • Jak kontraktować czas spotkania z klientem?
Czytaj więcej
nr 62/2022

Drastyczne zmiany cen i uwarunkowań ekonomicznych. Jak renegocjować kontrakt?

Drastyczne zmiany cen i uwarunkowań ekonomicznych. Jak renegocjować kontrakt?
  • Dlaczego nie należy obawiać się renegocjacji kontraktów?
  • W jakich sytuacjach renegocjacja kontraktu może się okazać konieczna?
  • Na czym polega strategia Kissingera?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 61/2022

Dysonans pozakupowy ‑ jak pomóc klientowi go uniknąć?

Dysonans pozakupowy - jak pomóc klientowi go uniknąć?

Wyszłam ze sklepu z torbą, w której znajdowała się sukienka za 500 zł. Natychmiast pojawiła się myśl – czy naprawdę potrzebowałam kolejnej kiecki, która będzie wisieć w szafie? Podpisałam umowę, kupując szkolenie dla swoich pracowników. Ledwo złożyłam podpis i w głowie pojawiła mi się myśl – czy na pewno dobrze zrobiłam? Znasz te sytuacje? Podejmujesz decyzję o zakupie, a później wahasz się, czy na...

Czytaj więcej
nr 61/2022

Żeby nie żałował...

Żeby nie żałował...
  • Jakie są najczęstsze powody niezadowolenia klientów z zakupu?
  • Jak nie podchodzić do reklamacji, aby nie stracić klienta?
  • W jaki sposób niewłaściwa obsługa może zepsuć doświadczenie zakupowe klienta?
Czytaj więcej
nr 61/2022

Gdy handlowiec obieca klientowi nierealne warunki współpracy...

Gdy handlowiec obieca klientowi nierealne warunki współpracy...
  • Dlaczego handlowcy składają klientom obietnice, których nie są w stanie dotrzymać?
  • Co zrobić, by niedotrzymana obietnica nie przekreślała szansy na współpracę z klientem?
Czytaj więcej
nr 60/2022

Najważniejsze słowo w relacji sprzedawca ‑ klient

Najważniejsze słowo w relacji sprzedawca - klient
  • Jakie słowo najlepiej oddaje sens kontaktu z klientem?
  • Kiedy nie warto ponownie dzwonić do klienta?
  • W jakiej sytuacji kolejny kontakt z klientem nie ma sensu?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.