Relacje z klientem

Tylko on-line nr 54/2021

Handlowiec na miarę 2021 roku

Handlowiec na miarę 2021 roku

Działy rekrutacji i szkoleń oraz menedżerowie prześcigają się w pomysłach, jak przyciągnąć, wyszkolić i zatrzymać idealnego, maksymalnie efektywnego handlowca. Co to jednak oznacza? Które cechy sprzedawcy i jakie podejście do sprzedaży wiąże się z jego lepszymi wynikami i przekłada na sukcesy handlowe?

Czytaj więcej
nr 54/2021

Kiedy stali klienci zaczynają odchodzić...

Kiedy stali klienci zaczynają odchodzić...
  • Dlaczego zadowolony klient to nie to samo, co lojalny klient?
  • Co może osłabiać lojalność klientów i prowadzić do ich odchodzenia?
  • Czy cena może być powodem odejścia klientów?
Czytaj więcej
nr 54/2021

Jak bez pytania dostrzec, że nasi potencjalni klienci natrafiają na bariery na ścieżce zakupowej?

Jak bez pytania dostrzec, że nasi potencjalni klienci natrafiają na bariery na ścieżce zakupowej?
  • Dlaczego należy badać jakość doświadczenia klientów i identyfikować potencjalne bariery na ścieżce zakupowej?
  • Na czym polegają badania CX z wykorzystaniem Customer Journey Map?
  • Jak przygotować swój zespół do podjęcia starań o podniesienie jakości doświadczeń klientów?
Czytaj więcej
nr 53/2020

Jak pandemia zmieniła sposób kupowania?

Jak pandemia zmieniła sposób kupowania?
  • Jak dopasować działania sprzedażowe do nowych realiów związanych z pandemią?
  • Jak zorganizować sprzedaż, aby wykorzystać okazję, którą stawia przed nami rynek?
  • Jak segmentować klientów w dobie koronawirusa?
Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 53/2020

Trudna sztuka dawania prezentów

Trudna sztuka dawania prezentów
Czytaj więcej
nr 52/2020

Żeby klient od ciebie kupił, najpierw ty... kup od klienta?

Żeby klient od ciebie kupił, najpierw ty... kup od klienta?
  • Kiedy strategia wzbudzania w kliencie wzajemności poprzez zakup produktu/usługi jego firmy jest skuteczna?
  • Dlaczego przed zastosowaniem takiej metody warto się dobrze zastanowić, czy nie przyniesie nam ona szkody?
Czytaj więcej
nr 51/2020

Relacje z klientem w erze pandemii

Relacje z klientem w erze pandemii
  • O jakie cztery obszary w pierwszej kolejności powinien zadbać lider zespołu?
  • Jak pomóc zespołowi zarządzać relacjami z klientem w erze pandemii?
  • Jak efektywnie komunikować się z zespołem i z klientami w tym szczególnie wymagającym czasie?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama