Relacje z klientem

Tylko on-line nr 56/2021

Jak dotrzeć do prawdziwej potrzeby klienta?

Jak dotrzeć do prawdziwej potrzeby klienta?

Potrzeby klientów to punkt wyjścia dla wszystkich działań konsumenta na rynku związanych z dokonywaniem zakupów. Krótko mówiąc, to początek ścieżki zakupowej i katalizator podejmowania decyzji. Są dwa główne powody, dla których handlowiec powinien umieć dobrze je zdiagnozować. Pierwszy jest związany z szansą na pozytywne zamknięcie sprzedaży, drugi zaś to ochrona własnego czasu, ponieważ nie każdy...

Czytaj więcej
nr 56/2021

Po drugiej stronie lustra

Po drugiej stronie lustra
  • Czego szef sprzedaży może się nauczyć od handlowców z innych firm, którzy chcą coś mu sprzedać?
  • Jak wykorzystać uczestnictwo w procesie sprzedaży w charakterze kupca do poprawy efektywności własnego działu handlowego?
  • Czy jesteśmy w stanie wybaczyć sprzedawcy gorszy początek lub zawiłe rozwinięcie, gdy na końcu pojawi się sukces?
Czytaj więcej
nr 56/2021

Jak uniknąć odpływu klientów w przypadku odejścia obsługującego ich handlowca?

Jak uniknąć odpływu klientów w przypadku odejścia obsługującego ich handlowca?
  • Czy odejście handlowca musi pociągać za sobą odejście klienta?
  • Jakie działania warto wprowadzić jako procesy, które ochronią firmę przed ewentualnymi problemami związanymi z próbą przejęcia klientów przez odchodzących pracowników?
  • Czy umowy lojalnościowe rozwiązują problem ewentualnych przejęć klientów?
Czytaj więcej
nr 55/2021

Kiedy firma przestaje sobie radzić z rosnącą liczbą zamówień...

Kiedy firma przestaje sobie radzić z rosnącą liczbą zamówień...
  • Dlaczego nadmiar zamówień wcale nie jest pozytywnym zjawiskiem?
  • Jak poradzić sobie z falą zamówień, której nie jesteśmy w stanie sprostać?
  • Jakie działania należy rozpocząć, aby zmonetyzować tę potencjalnie niebezpieczną sytuację?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 54/2021

Handlowiec na miarę 2021 roku

Handlowiec na miarę 2021 roku

Działy rekrutacji i szkoleń oraz menedżerowie prześcigają się w pomysłach, jak przyciągnąć, wyszkolić i zatrzymać idealnego, maksymalnie efektywnego handlowca. Co to jednak oznacza? Które cechy sprzedawcy i jakie podejście do sprzedaży wiąże się z jego lepszymi wynikami i przekłada na sukcesy handlowe?

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 54/2021

Kiedy stali klienci zaczynają odchodzić...

Kiedy stali klienci zaczynają odchodzić...
  • Dlaczego zadowolony klient to nie to samo, co lojalny klient?
  • Co może osłabiać lojalność klientów i prowadzić do ich odchodzenia?
  • Czy cena może być powodem odejścia klientów?
Czytaj więcej
nr 54/2021

Jak bez pytania dostrzec, że nasi potencjalni klienci natrafiają na bariery na ścieżce zakupowej?

Jak bez pytania dostrzec, że nasi potencjalni klienci natrafiają na bariery na ścieżce zakupowej?
  • Dlaczego należy badać jakość doświadczenia klientów i identyfikować potencjalne bariery na ścieżce zakupowej?
  • Na czym polegają badania CX z wykorzystaniem Customer Journey Map?
  • Jak przygotować swój zespół do podjęcia starań o podniesienie jakości doświadczeń klientów?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama