Relacje z klientem

Tylko on-line nr 64/2022

Dlaczego ludzie cię nie polecają?

Dlaczego ludzie cię nie polecają?

Odpowiedź na to pytanie wcale nie jest tak prosta, jakby się wydawało. Przede wszystkim dlatego, że jest to zbyt ogólne pytanie. Wiemy tylko, że jesteś ty, oczekujesz poleceń, a inni ludzie nie dają ci ich wystarczająco dużo lub nawet wcale. Dlaczego o tym piszę? Bo w zależności od kontekstu zadania tego pytania, otrzymasz inne odpowiedzi. W tym artykule zmierzę się z odpowiedzią na to pytanie w kilku...

Czytaj więcej
nr 64/2022

Zasady wywierania wpływu na ludzi ‑ co innego znać, a co innego stosować!

Zasady wywierania wpływu na ludzi - co innego znać, a co innego stosować!
Czytaj więcej
nr 64/2022

Odczarować NLP cz. 2

Odczarować NLP cz. 2
  • Z jakimi trzema jeźdźcami Apokalipsy musimy się codziennie zmagać, budując i nadając komunikaty?
  • Czym jest metamodel i jak pomaga w rozmowie z innymi osobami (albo sobą samym)?
  • Dlaczego świadoma i precyzyjna komunikacja jest tak ważna w naszym życiu?
Czytaj więcej
nr 64/2022

Jak skutecznie monitorować reputację i wizerunek marki

Jak skutecznie monitorować reputację i wizerunek marki
  • Jaka jest różnica pomiędzy reputacją i wizerunkiem?
  • Jak w gąszczu informacji, np. w Internecie, znaleźć te kluczowe dla wizerunku naszej marki?
Czytaj więcej
nr 64/2022

Jak skutecznie monitorować reputację i wizerunek twojej firmy?

Jak skutecznie monitorować reputację i wizerunek twojej firmy?
  • W jaki sposób śledzić, jak kształtuje się wizerunek naszej firmy?
  • Jak sprawdzić, czy jest on zgodny z tym, jakie założenia PR-owe przyjęliśmy?
  • Czym jest SERM?
Czytaj więcej
nr 63/2022

Czy sztuczna inteligencja pomoże nam zaprzyjaźnić się z konsumentem?

Czy sztuczna inteligencja pomoże nam zaprzyjaźnić się z konsumentem?
  • Na czym powinna polegać klientocentryczność?
  • Jak wykorzystują ją marki takie jak eObuwie?
  • Jak mierzyć nasze stosunki z klientem?
Czytaj więcej
nr 63/2022

Make customer service great again. KPIS w obsłudze klienta

Make customer service great again. KPIS w obsłudze klienta
  • Jak mierzyć skuteczność firmy w utrzymaniu klientów?
  • Jakie KPI w obsłudze klienta należy monitorować?
  • Czym jest Attrition Rate i Churn Rate?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.