Relacje z klientem

nr 58/2021

Jak sprawić, by klient po zakupie był bardziej zadowolony niż przed?

Jak sprawić, by klient po zakupie był bardziej zadowolony niż przed?
  • W czym pomaga dobry kontakt posprzedażowy z klientem?
  • Dlaczego w sprzedaży trzeba dbać o emocje klienta?
  • Na czym polega over-delivery?
Czytaj więcej
nr 58/2021

"Kliencie, pomóż nam się rozwijać!"

"Kliencie, pomóż nam się rozwijać!"
  • Jak wykorzystać relacje z klientem do planowania rozwoju i strategii sprzedażowej firmy?
  • W czym pomaga mapowanie doświadczeń klienta?
  • W jaki sposób sztuczna inteligencja może wesprzeć kontakt z klientem?
Czytaj więcej
nr 58/2021

Jak sprawdzić, czy klientowi podoba się nasza oferta?

Jak sprawdzić, czy klientowi podoba się nasza oferta?
  • Jak sprawdzać reakcje klientów, nie mogąc się z nimi spotkać osobiście podczas prezentacji oferty?
  • Czym są oferty-niespodzianki i dlaczego należy się ich wystrzegać?
  • W jaki sposób umawiać się z klientem na udzielenie informacji zwrotnej o ofercie?
Czytaj więcej
nr 57/2021

Customer lifecycle, czyli cykl życia klienta w praktyce

Customer lifecycle, czyli cykl życia klienta w praktyce
  • Co to jest cykl życia klienta i jakie są jego etapy?
  • Jak analiza danych wpływa na sprzedaż?
  • Jak skutecznie zarządzać doświadczeniem klienta?
  • Jak przeprowadzić klienta przez jego cykl życia zakupowego?
Czytaj więcej
nr 57/2021

E‑mail marketing vs pandemia ‑ kto wygrał to starcie? XVII raport z Badania wykorzystania poczty elektronicznej

E-mail marketing vs pandemia - kto wygrał to starcie? XVII raport z Badania wykorzystania poczty elektronicznej
  • Jakie wnioski płyną z XVII raportu z Badania wykorzystania poczty elektronicznej, przeprowadzonego przez SARE?
  • Jak obostrzenia związane z pandemią wpłynęły na e-mail marketing?
  • Czy e-mail jest nadal najchętniej wykorzystywanym kanałem komunikacji?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 56/2021

Jak dotrzeć do prawdziwej potrzeby klienta?

Jak dotrzeć do prawdziwej potrzeby klienta?

Potrzeby klientów to punkt wyjścia dla wszystkich działań konsumenta na rynku związanych z dokonywaniem zakupów. Krótko mówiąc, to początek ścieżki zakupowej i katalizator podejmowania decyzji. Są dwa główne powody, dla których handlowiec powinien umieć dobrze je zdiagnozować. Pierwszy jest związany z szansą na pozytywne zamknięcie sprzedaży, drugi zaś to ochrona własnego czasu, ponieważ nie każdy...

Czytaj więcej
nr 56/2021

Po drugiej stronie lustra

Po drugiej stronie lustra
  • Czego szef sprzedaży może się nauczyć od handlowców z innych firm, którzy chcą coś mu sprzedać?
  • Jak wykorzystać uczestnictwo w procesie sprzedaży w charakterze kupca do poprawy efektywności własnego działu handlowego?
  • Czy jesteśmy w stanie wybaczyć sprzedawcy gorszy początek lub zawiłe rozwinięcie, gdy na końcu pojawi się sukces?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.