Zestawy tematyczne

Motywowanie zespołu cz. 1

Motywowanie zespołu cz. 1

cena: 69,00 zł netto

cena: 84,87 zł brutto

Motywowanie pracowników przynosi wiele korzyści, bo zmotywowany pracownik pracuje wydajniej i efektywniej. Niestety może to być zadanie utrudnione, szczególnie jeśli menedżer zarządza strukturą rozproszoną, zespołem międzypokoleniowym czy zespołem o płaskiej strukturze. Podpowiadamy, jak motywować pracowników i jakie narzędzia mogą w tym pomóc.

Z artykułów dowiesz się m.in.:

  • W jaki sposób zastosowanie systemu motywacji 16 pragnień wpływa na skuteczność rozwoju sprzedawców i budowania zespołów w strukturze rozproszonej?
  • Jakie metody mogą ułatwić zarządzanie zespołem międzypokoleniowym?
  • Za pomocą jakich narzędzi budować siłę zespołu handlowego?
  • Jakich błędów unikać w procesie integracji handlowców?
  • Czy kryzys zaangażowania może nieść za sobą coś pozytywnego?
  • Czy model ACR skutecznie motywuje handlowca?
  • Jak radzić sobie ze spadającymi wynikami sprzedaży?
  • Jak zmotywować pracownika, któremu „się nie chce”?
  • Jak łagodzić negatywne konsekwencje obniżenia prowizji handlowcom?
  • Jak mądrze nagradzać pracowników?
  • Jak wspierać i motywować zespół do działania mimo trudnych warunków i towarzyszących im emocji?
Dodaj do koszyka

Zawartość zestawu

nr 33/2017

Gdy spada morale zespołu

SS_33_18.jpg

Każdy szef marzy o tym, aby mieć zmotywowany, pełen zapału zespół sprzedażowy. Rzeczywistość biznesowa weryfikuje to życzenie, a problemy z morale pojawiają się w każdej firmie. Ważne jest, żeby w takiej sytuacji sięgnąć po właściwe rozwiązania.

Czytaj więcej
nr 33/2017

Motywowanie w płaskiej strukturze

SS_33_22.jpg

Wielu menedżerów obawia się, że wraz ze wzrostem umiejętności i samodzielności pracowników pojawią się oczekiwania, których nie będą mogli zaspokoić. W firmach o spłaszczonej strukturze stanowi to duży problem. Jak motywować ludzi, jeśli nie można im dać awansu, podwyżki ani wysłać na szkolenie?

Czytaj więcej
nr 33/2017

Samodzielny znaczy zaangażowany

SS_33_28.jpg

W przypadku osób odpowiedzialnych za zarządzanie pionami handlowymi przywództwo stanowi szczególne wyzwanie, ponieważ handlowcy ze swej natury są osobami bardzo niezależnymi. Aby zbudować zespół złożony z zaangażowanych sprzedawców, należy pozwolić im przejąć odpowiedzialność za wyznaczenie i realizację swoich celów sprzedażowych.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 34/2017

Przemotywowani handlowcy: gdzie leży granica pozytywnego wzmocnienia?

ss_33_przemotywowani_handlowcy.jpeg

Każda firma działająca w obszarze sprzedaży produktów czy usług poszukuje złotego środka do motywowania swoich sił sprzedażowych. Kiedy nie działa wewnętrzna, osobista motywacja i handlowcy przestają odczuwać satysfakcję z codziennych, powtarzalnych działań, zarządzający sięgają po arsenał zewnętrznych inspiracji, z których część okazuje się bronią zbyt dalekiego rażenia.

Czytaj więcej
nr 34/2017

Motywacja i zaangażowanie w zespole

SS_34_20.jpg

Motywacja i zaangażowanie handlowców są probierzem przyszłego sukcesu zespołu. Wielu sprzedawców nie osiąga wyników, na jakie ich stać, ponieważ menedżer nie kładzie odpowiedniego nacisku na wykorzystanie ich potencjału. Zespół handlowy to często tylko etykieta, a tak naprawdę mamy do czynienia z grupą indywidualności, które nie działają jak zgrany team, ale jak grupa przypadkowo zebranych graczy.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 36/2018

Jak motywować handlowców w strukturze rozproszonej

  • Jakie są zalety i wady struktury rozproszonej w sprzedaży?
  • Czym jest Reiss Motivation Profile sprzedawcy?
  • W jaki sposób zastosowanie systemu motywacji 16 pragnień wpływa na skuteczność rozwoju sprzedawców i budowania zespołów w strukturze rozproszonej?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 37/2018

Jak mądrze nagradzać pracowników

  • Jak dobierać nagrody, by rzeczywiście motywowały pracowników?
  • Czy z nagrodami można przesadzić?
  • Który rodzaj motywacji – wewnętrzny czy zewnętrzny – jest w długofalowej perspektywie bardziej skuteczny?
Czytaj więcej
nr 37/2018

Obniżka prowizji w firmie – jak nie stracić pracowników

SS_37_24.jpg
  • Czy są sytuacje, w których opłaca się obniżać prowizje handlowców?
  • Jak łagodzić negatywne konsekwencje takich posunięć?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 38/2018

Kiedy sprzedaż spada, a rośnie jedynie frustracja…

  • Jak radzić sobie ze spadającymi wynikami sprzedaży?
  • Jak zmotywować pracownika, któremu „się nie chce”?
  • Kiedy wprowadzić innowację?
Czytaj więcej
nr 41/2018

Motywować... strategią?

SS_41_26.jpg
  • Jak sprawić, żeby handlowiec oprócz celów miesięcznych dostrzegał i doceniał także cele taktyczne i strategiczne?
  • Czy model ACR skutecznie motywuje handlowca?
  • Jak wzbudzić prawdziwe zainteresowanie handlowca strategią sprzedaży?
Czytaj więcej
nr 43/2019

Alchemia zaangażowania

SS_43_20.jpg
  • Jak motywować najbardziej zdemotywowanych (na pierwszych i ostatnich szczeblach korporacyjnej hierarchii)?
  • Dlaczego zaangażowanie pracowników warto budować na dowodach naukowych, a nie powtarzanych od lat mitach?
  • Czy kryzys zaangażowania może nieść za sobą coś pozytywnego?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 44/2019

Jak budować synergię zespołu handlowego, czyli kilka słów o integracji

  • Za pomocą jakich narzędzi budować siłę zespołu handlowego?
  • Jakich błędów unikać w procesie integracji handlowców?
  • Jak działa model samouczącego się działu handlowego?
Czytaj więcej
nr 44/2019

Zarządzanie zespołem międzypokoleniowym

SS_44_26.jpg
  • Na czym polegają różnice pokoleniowe na obecnym rynku pracy?
  • Jak rozpoznać potrzeby i oczekiwania pracowników reprezentujących różne grupy wiekowe?
  • Jakie metody mogą ułatwić zarządzanie zespołem międzypokoleniowym?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 51/2020

Motywowanie na odległość?

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Co najbardziej demotywuje pracowników zdalnych?
  • Jakie zasady współpracy warto wprowadzić w zespole pracującym zdalnie, żeby dbać o jego motywację?
  • Jak wykorzystać system CRM do motywowania przez cele?
Czytaj więcej
nr 51/2020

Jak zarządzać emocjami pracowników w czasach niepewności i kryzysu

SS_51_32.jpg
  • Czy do emocji można podejść... bez emocji?
  • Jak wspierać i motywować zespół do działania mimo trudnych warunków i towarzyszących im emocji?
  • Na czym polega technika dziennika emocji i metoda siedmiu kroków radzenia sobie z emocjami?
Czytaj więcej

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.